Rozdano Kryształy PR-u. Małopolska wśród nagrodzonych
Spot promocyjny „Małopolska na rowery” zdobył główną nagrodę Grand Prix Kryształów PR-u. Drugi raz z rzędu nasze województwo stanęło na podium konkursu, który docenia wartościowe i kreatywne działania promocyjne realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego i organy administracji państwowej.
Nagrodzony spot promocyjny to element kampanii „Małopolska na rowery”, ale poza promowaniem jazdy na rowerze, skupia się także na kwestii współczesnego uzależnienia od technologii i budowania relacji międzyludzkich. To opowieść wykonana w konwencji storytellingu - historia ojca i syna dziejąca się na przestrzeni kilkunastu lat. Motywem przewodnim jest rower, jednak film odwołuje się do emocji – wykorzystuje elementy humoru sytuacyjnego, smutku, wzruszenia i radości. Podczas 14-dniowej emisji spot zobaczyło ponad 9 mln osób.
Statuetki wykonane przez Artura Szołdrę, znakomitego artystę z Wisły powędrowały też:
- za najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych: Województwo Kujawsko-Pomorskie.
- za najlepszy film promocyjny: oprócz Województwa Małopolskiego, Urząd Miasta Katowice -
- za najlepszą promocję projektów unijnych: Urząd Miasta Kutno
- za kreatywną kampanię promocyjną: ex aequo Urząd Miasta Legnicy i Urząd Miasta Tychy
- za gazetę miejską i biuletyny: Urząd Miasta Częstochowy i KZB Legionowo Sp. z o.o.
- za najlepszą kampanię promocyjno-informacyjną spółki samorządowej: Kopalnia Kultury w Czeladzi